W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki

ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel.: +48 (44) 724 55 73
fax: +48 (44) 723 50 33

Godziny pracy Urzędu Gminy: pn - pt 8:00 - 16:00

 

Wykaz numerów wewnętrznych

sekretariat@gminatomaszowmaz.pl


www.gminatomaszowmaz.pl


ePUAP:
 /q5cs6rd24t/SkrytkaESP

Identyfikator gminy TERYT: 1016092

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Budowie naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy do 2,5 MW na dz. o nr ewid. 123/3, 124/3, 125/4, 126/4, 127/5, 128/6, 129/1, 262 w obrębie 2 położonych w Tomaszowie Maz. - znak: WAN-A.6220.4.2022.ABŁ

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego WAN-A.6220.4.2022.ABŁ obowiązuje od 15.09.2022 r. do 29.09.2022 r.

Załączniki

Powiadom znajomego