W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki

ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel.: +48 (44) 724 55 73
fax: +48 (44) 723 50 33

Godziny pracy Urzędu Gminy: pn - pt 8:00 - 16:00

 

Wykaz numerów wewnętrznych

sekretariat@gminatomaszowmaz.pl


www.gminatomaszowmaz.pl


ePUAP:
 /q5cs6rd24t/SkrytkaESP

Identyfikator gminy TERYT: 1016092

Zawiadomienie – obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” planowanego do realizacji na dz. o nr ewid. 266 obręb Twarda – znak: RŚ.6220.28.2022

Zawiadomienie – obwieszczenie RŚ.6220.28.2022 obowiązuje od  03.02.2023 r. do 17.02.2023 r.

Załączniki

Powiadom znajomego