W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki

ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel.: +48 (44) 724 55 73
fax: +48 (44) 723 50 33

Godziny pracy Urzędu Gminy: pn - pt 8:00 - 16:00

 

Wykaz numerów wewnętrznych

sekretariat@gminatomaszowmaz.pl


www.gminatomaszowmaz.pl


ePUAP:
 /q5cs6rd24t/SkrytkaESP

Identyfikator gminy TERYT: 1016092

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzającą brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 18 budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”  planowanego do realizacji na działkach o nr ewid. 199/5, 199/7, 201/11 obręb Tresta – znak: RŚ.6220.24.2022

Obwieszczenie RŚ.6220.24.2022 obowiązuje od 29.12.2022 r. do 12.01.2023 r.

Załączniki

Decyzja pdf, 258 kB

Powiadom znajomego