W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki

ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel.: +48 (44) 724 55 73
fax: +48 (44) 723 50 33

Godziny pracy Urzędu Gminy: pn - pt 8:00 - 16:00

 

Wykaz numerów wewnętrznych

sekretariat@gminatomaszowmaz.pl


www.gminatomaszowmaz.pl


ePUAP:
 /q5cs6rd24t/SkrytkaESP

Identyfikator gminy TERYT: 1016092

Tablica ogłoszeń

RSS XML

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 7 budynków mieszkalnych jednorodzinnych parterowych podpiwniczonych lub bez podpiwniczenia z użytkowym poddaszem oraz wewnętrznej drogi dojazdowej w miejscowości Smardzewice na dz. o nr ewid. 882 oraz 883” – znak: RŚ.6220.9.2021

Obwieszczenie RŚ.6220.9.2021 obowiązuje od 08.11.2021 r. do 23.11.2021 r.

Informacja dotycząca wdrożenia wydawania dowodów osobistych z odciskami palców

W związku z zaplanowanymi przez MSWiA pracami wdrożeniowymi umożliwiającymi wydawanie dowodu osobistego zawierającego odciski palców informuję, że w piątek 5 listopada 2021 r.od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. Oznacza to, że załatwienie spraw dotyczących dowodu osobistego w tym dniu będzie możliwe tylko do godz. 12.00. Przepraszamy za możliwe niedogodności.